Fika hos Amanda :)

Hejsan,

(Hallon och blåbär, den bästa blandningen när det gäller pynt av glass!!)

Idag har varit en lite hektisk dag. Vaknade ju som sagt vid 7 och köpte kameran. Sen gick jag runt i huset och gjorde ingenting tills batteriet laddat. Fixade med kameran (som inte har något minneskort än, har beställt fårn internet. ) och kan bara ta 20 bilder med internminnet. Sen åkte vi till min kompis amanda och fikade på glögg och glass och hade det trevligt, sen hem och nu ligger jag här.
Det verkar kanske inte så hektiskt om man tänker efter, men med tanke på att jag bara sovit ca 5 timmar inatt känns det mer troligt.
Nu ska jag se davinci coden (stavning??) med mamma och sen blir det sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0