"The Places You Have Come to Fear the Most"

(One Tree Hill, säsong 1 avsnitt 2)


Praoplats !!
Ni som läser och snart ska praoa, vad har ni för tankar om praoplats??
Jag ville när jag var liten bli sångerska eller lärare men nu har jag inte nån aning om vad jag vill bli!
Därför är det väldigt svårt att komma på vart jag vill praoa. Min pappa ska ge mig en mail till hans gamla kompis som jobbar på SVT så ska jag kolla om jag kan få en praoplats där, men om jag inte får det. Hur blir det då? Då måste jag komma på nåt nytt igen... Jag har ångest inför det här för det finns inte hur många praoplatser som helst, inte här på Gotland i alla fall och om man vill ha nåt annat än förslagen man får i skolan så månste man ta tag i det typ nu.
Vad jag blir trött av det här...


Bild från i måndags med Kalle och Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0