7 timmars sömn

Hejsan,
Inatt sov jag över hos min kompis julia tillsammans med anna och simon också. Vi skulle sett film typ hela natten men det blev bara Eragon. Sen låg vi och körde sanning och konka utan konka ;) Vid tre somnade jag och Julia och sov typ 2 timmar medans simon och anna försökte somna.. Sen var jag och julia klarvakna vid fem medans dom andra två sov... Sen sov vi 5 timmar till så 7 timmars sömn blev det inatt. Vilket gör mig rätt så trött nu.. Ska ta ett bad nu men skulle lägga in bilderna från inatt på datan så tänkte jag kunde skriva samtidigt. Lägger ut nån bild också.


Julia förstör hela bilden med sitt ben...


Simon tycker att jag ska kolla på filmen men jag vill sova...


Simon och anna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0